6 Nisan 2010 Salı

hafta sonu ne güzeldi halbuki..pazar günü kütüphanede olmama rağmen güzeldi...cuma akşamı uzun zamandır gidilmeyen kıtır, uzun zamandır görülmeyen selcan, cumartesi öğleden sorası bir kadeh rakı ve ali nazik ve cb de ne güzeldi..


bu bulutlu ve yorgun ve korku dolu günler bitecek değil mi? sakin ve huzurlu ve kendimle olan halime geri döneceğiz hep birlikte değil mi?
eskisi gibi gereksiz şeylere taktığımı bileceğim..böyle ciddi ve gerçek korkularım olmayacak her şey güzel olacak değil mi?
evet şükretmek ve kendi seçimlerimle yüzleşmek ve şikayet etmemek gerek biliyorum. ama kaygı duymaktan yoruldum galiba.
böyle zamanlarda boğazımdaki şeyin gitmesine engel olamıyorum bir türlü.
hayatım çakılıp kalmış ve hep öyle kalacakmış gibi geliyor.

Bu aralar hafta içi ders aralarında, koşturma aralarında beni en mutlu eden aktivite döner yemek.
Dünden itibaren de can balık yanındaki adanacıda kuzu şiş dürüm yemek. Yani bu yaz yüzmek için gerçekten çaba harcamama gerek olmayacak çünkü love handlem, doğal simidim beni pek rahat ettirecek...denize gidersem tabi orası da ayrı konu.

camı açıp ayyyyyyy diye bağırsam da ağlasam sonra en mutlu halimle icap kabule bilmem neye devam etsem?

hayatımda bir sürü şey olurken hepsine gönül rahatlığı ile beni de dahil etsem?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder