30 Mart 2010 Salı

22.00 ye kadar açık hocam

haha kütüphaneden blogla dertleşmek de ayrı bir olay yani...evde zaman kaybetmeyeyim diye buraya geliyorum yine de kaçmanın bir yolunu buluyorum.
ama hakkımı yememeliyim çünkü güzel çalıştım sayılır bugün.
fotoğraf makinem olsa idi karşımda oturan, fascism and nazism çalışan çekik gözlü arkadaşın fotoğrafını arkada bikbik konuşan çiftin fotoğrafını, bir de kendimin nasıl gözüktüğünü anlamak için kendi fotoğrafımı çeker, bu entrinin tam burasına koyardım. lakin yok.
şikayet etmeden devletin borçlanmasına dair ne kadar bilmemem gereken şey varsa hepsini bilmeye çalışmalı arkasından da soru çözmeliyim.

bu arada hiç paralı makinelerden sandöviç yiyen var mı? iki gündür yiyorum 1.5 liraya. ama son kullanma tarihine dikkat ederek...yanında kutu şeftali suyu ile çok başarılı olduğunu belirtmem lazım.içinde böyle bir rus salatası kıvamlı bişi var çok lezzetli.

soğuktan tuvalet ihtiyacımın sıklaşması da söz konusu olmasa, burda uyurum wallahi..sabah zor olmaz böylece..

ah kütüphane ne kadar huzurlu bir yer ne kadar güzel bir yer ne kadar mutlu edici...

ne kadar pozitifim değil mi bugün?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder