7 Mart 2010 Pazar

bugün neler oldu?

odamı topladım en azından artık masamın üstünde ders çalışabiliyorum.
duvara uzun süredir asılmayı bekleyen saati astım.
annem çiçekler almış, yeni güzel saksılara onları koyup penceremin önüne koydu içim açıldı.
cb ile yeni yeni şampuanlar, duj jelleri falan almıştık, onları deneyeceğim için heyecanlıyım. Tek dileğim içlerinde böle rahatlatıcı, gevşetici, pozitif etkili mucizevi bişilerin olması ve beni rahatlatması.
birazdan bir mad men izleyip iki gün içinde 3. sezonu da sonlandırmak amacım.
eskiden oscar törenlerini izlerdim, babamla kavga ederdim (lisede falan) yine de izlerdim.
şimdi canlı izleme gibi bir hevesim yok.
sabah dersane var.
öğleden sonra kütüphane.
sonra caymazsam yarım saat koşmak arzusundayım kemiklerimin ve ruhumun rahatlaması için.
sora da babaneye ziyaret..
aslında ananemde bir sürü bir sürü yazılcak şeyler çıkıyor ortaya...
oradaki anılarımın hepsini, özlemimi, daha geçmemiş hüznü bir yerlerde biriktiiryorum içimde de ne zaman nasıl çıkacak ortaya ben nereye dökeceğim içimi bekliyorum..
öle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder