7 Ocak 2010 Perşembe

BAŞLANGIÇ


Uzun süreler günlük tutma alışkanlığım oldu küçükken,liseye kadar...
Küçük de değilmişim aslında..Tam o yaşlardaki bir kız çocuğu zamanının bütün entrikalarını, yenilen çikolata kabından, verilen ilk güle kadar her şeyi içinde barındırırdı bu defterler...kaç tane olmuştu yaza yaza...
işte şimdi ben de böyle blog takip edip, düzenli yazmaya tekrar özenince bu işe girişsem mi acaba dedim.
eskiden yazmak hep rahatlatırdı beni..hep kendi kendime sayfalarla dertleşirdim ama okutmazdım ki kimseye..
o yüzden burasının bir günlük olmadığını baştan algılamam lazım..araya sokuştururum tabii ama işte elde ne varsa paylaşırım.
bu da bir deneme yazısı zaten..amacım kaydettikten sonra şekline şemaline bakmak olcak..
tabi çok da zaman harcamamak lazım..ekşisözlük yazarı olduğum ilk zamanlar sabah akşam hangi entrym beğenilmiş de efendim mesaj mı varmış daha ne yazsaymışım diye zaman harcardım.
Şimdi hayatına bir yol çizmeye başlamışken o yoldan geri dönüp başka çabalarla başka bir yola girmeye hazırlanan, artık kocaman olmuş ama aslında bir türlü büyüyememiş, hayatı algılayamamış bir insan olaraktan belki sıkıntılı günleri belki umutları sonra da kazanılmış güzel günleri kaydetmek amacındayım buraya..Makul zamanlarla, abartmadan, gittikçe iyileştirerek herşeyi..kendimi ve etrafımdakileri..
eski tadım tuzum var mı bilemiyorum yazmak konusunda..
bu aralar felsefem, korkmamak..denemek..buyrun işte deniyorum..bir çok şeyi..
sonra denemedim dememek için..iyiki yapmışım demek için..

okuyan herkese sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder