8 Ocak 2010 Cuma

güneşli bir cuma günü

İnsan tamamen emin olmadığı bir şey yapınca etkileri ve acabaları geçmiyor...Hele bir de istemediği bir şekilde olduysa...Geceleri kabuslar, fareler görüp, nerede olduğunu bilmeden, mutsuz uyanıyor...
İlk uyanma anı işte en fenası...rahatlamış uyumuş olsa bile insan, ilk uyandığında nasıl bir hayatın içinde olduğunu tam algılayamıyor..uyanıp işe mi gitmesi lazım, duş alıncak daha diye düşünürken, aslında şu an için hayatın bir boşluktan ibaret olduğunu düşünüp geri uyuyup uyanmamayı tercih ediyor.

Sonra yeniden başlayan bir feysbık bağımlılığı var...durgun ve hareketsiz zamanımdan insanların değişen yaşamlarını takip etme gereksinimi duyuyorum yeniden...en çok istemediklerimden biri...hep ben koşayım da durup takip etcek zamanım olmasın istiyorum..
İnanıyorumki şimdilik böyle...her şey değişecek, her şey güzel olacak..
2010 güzel olcakmış..herkes böyle düşünsünmüş ki enerjimiz birleşssin ve büyüsünmüş..


Bu aralar ve başlangıç olarak gündemimiz böyle..yakında adapte olup yazacağım bir maraton var önümde..

Herşey gittikçe güzelleşcek, dün daha mutsuzdum bugün daha iyi..

canımıniçisi yanımda bir kere..onu da üzüyorum ama sonra mutlulukla beraber "iyiki..."diyeceğiz.

bugün yazmak için zorluyorum sanırım kendimi..hayalimdeki blog bu değil..bunlar deneme bir ki ler olmakta.

en iyisi dünyaya aşağıdan bakan, mutlu ve huzurlu, çok güzel bir tatil resmi koyup bir de burayı güzelleştirelim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder