14 Ocak 2010 Perşembe

saat 04.00.
uyku tutmadı..2.30 da yatmıştım halbuki..yazcağım sağlam bi ödev var..bir kısım okumaları bitti..şimdi sıra bir kısım yazmada...zorlanıyorum..gelmiyo içimden.
ama yazmak lazım..
kalp çarpıntısıyla uyuyamadığım için dayanabilirsem 08.30 a kadar yazmaya ve bitirmem gereken kısmı bitirmeye çalışcam. Sora öğlene kadar uyurum herhalde..
gece lambaları da söndü sokağın..burnumu çıkardığımda pencerenin ucundan bir kar havası kokluyorum.
bu sene canım hiç kar çekmiyor..sonrası zor çünkü; çamur, buz...hoşuma gitmiyor..
ilkbahar da olsun istemiyorum...kapalı kalcam neye yarar mutlu edemedikten sonra..
pat diye yaZ gelsin..
şimdi pat diye değil ama işlerimi bitirince sabah olsun da ben anlamayayım nasıl oldu sabah ne zaman..ama kalmasın...bitirmiş olayım..
şimdi bu sersemlemiş kafamla okumaya girişip yazayım...
iyi sabahlar beni tek okuyan iki kişi..siz mışıl mışıl uyurken ben bekliyorum sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder