20 Ocak 2010 Çarşamba

feng shui

insan ne çabuk haleti ruhiyesini değiştirebilen bir varlıktır..ya da bahar nasıl bir varlıktır..
evdeydim, ders çalıştım, dinlendim.
mutluyum, umutluyum ve şişkoyum. (hatta sivilceli ve cadı burunlu artı yağlı saçlı)


aslında ben böyle olduğum için bahar
çünkü sana değdiğinden beri ellerim
bütün kış dallarında tomurcuklar var


diye mutluluk ötesi de bir şarkıyla bitirebilirim bugünkü yazımı da..
hatta bundan sonra daha içerikli yazılara ve hikayelere de başlayabilirim
evet yapabilirim.


yarınki süpriz halimle görüşmek üzre..zira durumum kendime de süpriz olmakta bu aralar:)
bugünün psikoloji geliştirici resmi ise koşan bir at..çünkü bugün okuduğum kadarı ile feng shui felsefesine göre koşan at resmi efendim başarı, çalışma gücü, mutluluk, huzur gibi şeyleri getirebiliyormuş. benim atım artı olarak denize doğru koşmakta ayrıca..renkleri de çok güzel..




öyle yani..

edit: tabiki bu yazıdan 5 dakika sonra her şey değişti...insanın en yakınındakilerdense şu yanda duran attan bile daha fazla şefkat ve yardım beklemesi ne kadar garip değil mi..
bundan sonra böyle!

1 yorum:

  1. Hani feng hani shui?
    Hani yazilar bu kadarcik miydi?
    Ben neden hergun 2-3 kere girip bakiyorum buraya?
    Hakkin var mi hayranlarini mahrum birakmaya?
    Hadi bakalim devam yazmaya.

    YanıtlaSil