11 Şubat 2010 Perşembe


Dün Gülcem aradı, kokoreç yemeye gidelim dedi hadi kalk dedi, günü tekrar ediyordum, çıkmadım..
Demin Tuğba aradı Shantel var if'de bu gece kalk hadi gidelim dedi..Ders çalışmam lazım,
gitmeyeceğim.
Eskiden olsa...
Sanki her rahatlığımda birilerine ihanet ediyormuş gibi geliyor..
Öyle inanılmaz verimli olmasa da, adam gibi çalışamasam da evde kalayım istiyorum.

Anayasa bitti bugün, tarih ve coğrafyaya yazılcam karar verdim.

Bu hafta güzel başladı. Hasta olmuş cb ile sakaryalardaydık. Turşu suyu içtim izledi, döner yedik, bülbül yuvası hatta sütlü nuriye bile yedik.
Orta Dünya da soluklandık, hafif acı ve ekşi tost yedik, temiz hava ile sarıldık da yumuşadık.
Sonraki sürprizde, sufle yedik, sabahçı çocuğun öğleden sonrasını beraber geçirdik.

Şimdi Kariyer netle haşır ve neşir olup sonra anayasayı kitaptan okuyacağım. soruları yarına bırakabilirim...
Ceza çalışırken rüyamda hapse girdiğimi görüyordum, şimdi belki cumhurbaşkanı falan seçilirim.

Bu arada bu hafta ilginç bir deneyimim oldu.
Dün sabah dersanedeyken sarımsaklı, yumuşacık, salça soslu, fırında kızarmış tavuk istedi canım. Hoca tam yasamayı anlatırken...
Eve gelirken gittim ben de tavukçu kasabımızdan, bir adet tüm tavuk aldım, böyle poşette, tertemiz gözüken.
Daha önce Çiğdemle yapmıştık, inanılmaz olmuştu ama annem onu temizlenmiş bir şekilde dolapta bırakmıştı. N ebileyim ben meğersem temizlemek gerekiyormuş onu...
Annem telefonda orasını burasını çıkar, yıka, kopar gibi şeyler söyledi.. Daha telefonda unuttum zaten mide bulantısından nerelerini koparacağımı...
Başladım yıkamaya...Sadece dışını yıkayınca çok sorun yok...Aslında elimi bile süremezdim eskiden, geçen sefer bir bebek gibi tutabilmeyi öğrendim tavuğu..
Bacaklarını sol elimle, kafasız boynunu sol elimle bebek uyutur gibi tutup suyun altında yıkadım da yıkadım.
Ama daha önemli yerler vardı yıkanması gereken... Bir kere kafası olmadığı için poposundan suyu tutunca diğer taraftan çıkıyor..Çıktıkça temizleniyordur herhalde diye düşündüm. Birde yerinde durmayan boyunla baş etmeye çalıştım bir sürü.

Her neyse asıl berbat durum elimi tavuğun poposuna sokup oradan garip gurup renkli ve şekilli şeylerle geri çıkarmam oldu. Öğürme seslerinin eşliğini inkar edemeyeceğim. Sonradan bıçakla giriştim artık, tavuk annenin küçük yumurtalarını bile çıkardım da üzüldüm...
Bebeklerini göremedi dedim. Gerçi otomatik olarak, bebekler olmamış oluyordu. Her neyse...

Sonra efendim yeterince poposunu falan temizlendiğini düşünerek, salçalı, yoğurtlu sosunu yedirdim güzelce, sarımsakları yerleştirdim göbeğine verdim fırına.
Babam çok acıktığından yeterli pişemedi galiba, geçen seferki gibi değildi, sertti bir kere.. Yağı mı az olmuştu anlamadım.

Ben yiyemedim ama...görüntü ve elimin hali gitmedi aklımdan..

Belkide müjdeler olsun demeliyim, tavuktan vazgeçtiğim gündür bugün???





2 yorum:

  1. hahah bahar koptum okurken:)) bigün de bize yap:))))

    YanıtlaSil
  2. aa ben kimseyi okumuyor zannediyordum beniii:)
    size de yaparım ama artık parçalanmış tavuk alınması gerektiğini öğrendim:)
    mucuxx

    YanıtlaSil