1 Şubat 2010 Pazartesi

1 şubat 2010

whenever i'm alone with you you make me feel
like i am home again whenever i'm alone with
you you make me feel like i am whole again
whenever i'm alone with you you make me feel
like i am young again whenever i'm alone with
you you make me feel like i am fun again
however far away i will always love you however
long i stay i will always love you whatever
words i say i will always love you i will always
love you
whenever i'm alone with you you make me feel
like i am free again whenever i'm alone with
you you make me feel like i am clean again
however far away i will always love you however
long i stay i will always love you whatever
words i say i will always love you
i will always love you


Kendimi sevemediğim bu zamanlar tek dayanağım şişko bir aşk.

İnsan kendini gülümsetemezken o ve sevdikleri hep gülümsesin istiyor.
Güç almak ama aynı zamanda da sevdiğinden olsa gerek onların da gücünü tüketmek istiyor.

Öncelikle, bir yıldır her sabah ve gece sesini duyduğum, duymazsam da öleceğim bu beyefendi için yakında bir sürprizim olacağını burdan haber etmek isterim.

İlk defa bir yıl bu kadar sürekli sevdiğim ve sevildiğim insanın sen olmandan, bakışından, kokundan, sesinden öyle mutluyum ki, içinde bulunduğum zaman sensiz olmazdı..Cesaret edip içinde yaşayamazdım..

Bazen seni de istemiyorum bu anların içinde...öyle kızıyorum ki kendime, üzülüp kendi üzüntümde tek başında boğulayım istiyorum ama sen hep elimi tutup çekiyosun ve hep güç veriyosun.

Bundan böyle,

sıkıldığımda soğumuş bir tavuk yemeği, mum ışığı, romantik tatta kırmızı şarap, kötü salata, doymak bilmediğim peynir tabağı, her sabah yeni baştan sevilecek bir kadın ve yeni baştan, en başından sevilecek bir adam gelecek aklıma.
sevdiğimiz için göstereceğimiz ve hiç bıkmayacağımız, her sabah yeniden ve yeniden vermeye hazır olduğumuz emeğimiz ve ayrıca 3 aylık minik bebeğimiz yani biz gelecek...
Kendime kızacağım, sana kızacağım, senin yüzünden diyeceğim belki, anlamıyorsun diyeceğim...tepineceğim.. yanında ağlayacağım, gizli ağlayacağım....
Ama her sabah kalktığımda kafamı çevirip bakışını görüp gizli gizli güç toplayacağım...

Sonra öyle mutlu zamanlarımız olacak ki.. sevdiklerimizle...
"İyi ki katlanmışız, iyi ki sen Bursaya kaçmışın, iyiki başta sevememişim seni tüm benle şimdiki gibi, iyi ki yapmışız" diyeceğiz.

Bir pazar günü, benle dalga geçeceksin ne çok korkup ağladın, ne çok çektirdin bana" diye...
Kızacağım sana sus diyeceğim ve güleceğiz bir sürü bir sürü..

Çılgın bir cumartesi akşamı, ben eskisi gibi saçma sapan sarhoş olup, ağlamadan, kahkahalarla koşacağım yokuş aşağı, sen de koşturup yakalayıp öpeceksin öyle...
"seni en çok güldüğün zaman seviyorum" diyeceksin ki, hep güleceğiz..
Hak ettiğimiz zamanı yaşıyor olacağız, en çok bu yüzden huzur duyacağız..

Daha bir senecik oldu..Kocaman zamanımızın ufacık yavrusu daha...

Daha çok seneler olacak.

O senelerin 1 Şubatlarında da bağıra bağıra ve sarılarak söylememizi önereceğim love song sözleri ile seni, şişkomu, canımın taaaa içini çok ama çok sevdiğimi en derin, en gerçek duygularımla bağırıyorum işte tam burdan, 2010 un 1 şubatını geçmişken azcık. sen uykudayken, ben kendimle savaşıyorken...

yaşayacağımız daha içten günleri sabırsızlıkla bekliyorum..

biliyosun di mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder