13 Şubat 2010 Cumartesi

Hava çok yumuşak bugün ankarada.
Böyle huzur verici cinsten.
Bugün evden çıkmayayım ders çalışayım dedim ama aslında kortlarda çay içme, odtüde gezinme, kalabalık yemekler bir yerlerde ve şu sevgililer günü filmiyle günü bitirme havası...(Yeni bir Love Actually düşlemekteyim aslında....)

Fakat en azından akşama kadar evde kalsam daha iyi olacak sanırım.

Dün akşam Recep İvedik akşamıydı. Evet, ben ve cb ve benim en yakın arkadaşlarım ilk akşamında yer ayırtıp bu filme gittik. (ki ben ilk filmini bile izlemeyi reddetmiş, 2 sene sonra falan istanbulda bodrum tayfasıyla baya eğlenerek izlemiştim. Her neyse dün bizim takım çok eğlendi, baya baya eğlendi, cb de eğlendi..aslında ben de eğlendim çünkü recep ivedik karakterinin özgün ve başarılı olduğunu düşünüyorum ama yaptıklarında öyle acayip gülecek bişi bulamıyorum.
Neyse değişik ve bol kahkahalı bir akşam olduğu için mutluyum.

Yarın da sevgililer günü...sevgilim yokken anlamlı gibi gelen bugün artık çok da anlamlı değil..hatta azcık saçma da geliyor...yarın yerine acaba bu akşam mı vursak kendimizi ankaranın bu yumuşak havasına??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder