7 Şubat 2010 Pazar

yarın artık ciddi bir şekilde kursa başlıyorum. Tekrarlamalı, soru çözmeli, aklımda kalmıyorsa bırakmadan tekrar tekrarlamalı...diye söz verip, kendime bile bile neden böyle işkence çektiriyorum anlayabilmiş değilim.
canbuya göre geleceğimiz için...umarım motivasyonumu böyle sağlayabilirim ama aslında geleceğimizin başka şartlarda da güzel olmasıydı umudum..çünkü bu dönemin benden, ondan ve bizden çok şeyler götürüp aslında her şeyi tepetaklak etmesinden korkuyorum...

rüyam çok garipti...

hapse giriyordum..dilekçeler yazıyordum, beni neden burada alıkoyuyorsunuz diyordum ama kimse sallamıyodu beni..

kitaplar ve hocalar geliyodu ama hücrelere...bir de hücre içinde büyük bir havuz vardı..orda yüzüyodum da mikrop falan kapcam bu pis havuzda diyordum ama yapacak en güzel şeydi o hücrelerde...
garip bir rüyaydı ve etkilenmiş uyandım...sanırım bilinçaltım da bu önümdeki ayları böyle tanımlamayı uygun görüyor.
nefes almak için zorlanıyorum ama nefes almayı bırak, koşmak falan zorundayım...

çay demledim bu pazar gününde, birazdan bisküviyle içer yeriz...babam beyoğlu beyoğlu'nu koydu ama ders çalışmam lazım..yoksa bugün de tatil yapsam da yarın mı başlasam acaba...
hep böyle ertelemeyle nereye kadar ama değil mi?

bütün hafta cumartesi gününü bekleyerek geçireceğim, o cumartesinin de içinde huzursuzluk olcak belki ama yine de şimdimin en huzurlu zamanlarını bekleyeceğim..sadece bir kaç saati...ama öyle garip olacağım ki, o cumartesi, o bir kaç saat de olmasa da olur diyeceğim...sonra kendimden daha fazla korkacağım.

onun dışında evde olmaktan mutluydum..en zorlandığım durum kendimi kızılay sokaklarına vuracak olmam..

ah güzel ve mutlu günler..bana güç verip sonrasında da gelecek misiniz bilmiyorum..şiddetle bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder